Lentekriebels!

Terwijl ik dit aan het schrijven ben schijnt de zon zo hard door het raam dat ik bijna niet zie wat ik typ. Maar erg vind ik het niet, want dat kan maar 1 ding betekenen. Of nou ja, heel veel. Korte mouwen, fietsen zonder jas, Ben & Jerry’s, smoothies, watermeloenen, aardbeien, zoete geurtjes, vers gemaaid gras en een hele hoop zon, hete zomeravonden en uren op het strand liggen. De lente is begonnen en neemt een hele hoop positieve dingen met zich mee. (Lekker sentimenteel, Joëlle.) Nee, maar serieus, ik word hier zo ontzettend blij van. ’s Ochtends niet meer in het donker fietsen en ’s middags op de fiets naar huis is het alweer te warm voor een jas

Beetje druk is het wel de laatste tijd, school, school, school. Bah, vreselijk, al die toetsen. Ik heb nog steeds niet alle toetsen ingehaald, die ik heb gemist in die twee weken dat ik ziek ben geweest. Vandaar ook dat ik nog niet heel actief ben hier online. Maar hey, nog maar drie weken tot de meivakantie en daarna is alweer de laatste ruk. Dan is er weer lekker veel vrijheid en genoeg tijd om aan artikelen te besteden. Gelukkig is het de zon die me van mijn huiswerk afleid in plaats van andere shit, dat vrolijkt je namelijk wel op. Gelukkig ziet het er wel naar uit dat ik overga, want ik verwacht niet dat ik ineens twee onvoldoendes meer kom te staan. 🙂

Dat was even een kort bericht, maar ik wilde toch even wat van me laten horen en een verklaring geven waarom er niet zo veel van mij verschijnt de laatste tijd.

Hebben jullie ook zo’n lentegevoel? Fijne week, iedereen!

3 gedachten over “Lentekriebels!

Geef een reactie

