New in: Nike Tanjuns

Ik had ze al een tijdje op het oog, deze zwart-witte Nike Tanjuns. Laat ik er gelijk even bij zeggen dat ik er nog steeds niet helemaal uit ben of het nou Tanjun of Tanjung is. Op de doos staat namelijk Tanjun, maar op de sites staat er allemaal een ‘g’ achter. Anyways, als iemand het weet laat dan even achter in de reacties wat het is.

Ik bestelde deze trainers bij Aktiesport, aangezien ze deze zwart-witte variant niet meer in mijn maat hadden. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, klik dan even hier.

IMG_6531.JPG

IMG_6537.JPG

Ik wilde heel graag zwart-witte Nikes deze zomer. Ook wilde ik dit model, aangezien het hele lichte schoenen zijn. Ze lopen onwijs lekker en zijn makkelijk te combineren, angezien dit neutrale kleuren zijn. Bij Aktiesport zijn ze verkrijgbaar voor 64,99.

Van tevoren vertelde veel mensen dat de neus heel dus is en je daardoor je tenen ziet zitten. Maar trust me, dat gebeurt alleen als je je tenen heel erg omhoog duwt, dus dat is geen probleem en gebeurt in principe ook niet.

2 gedachten over “New in: Nike Tanjuns

Geef een reactie

