Hot or not: boxer braids

Je ziet ze overal. De twee strak ‘opgevlochten’ vlechten. Zogenaamde ‘boxer braids’. Kylie Jenner, Kim Kardashian, Hailey Baldwin, Katy Perry en nog veel meer celebs zijn ermee gespot. Als ik door de gangen van mijn school loop, zie ik ook overal meisjes met deze vlechtjes. Ik had ze een aantal weken geleden al uitgeprobeerd en was er op slag verliefd op, maar afgelopen week heb ik ze ook naar school geprobeerd. Ondertussen ben ik helemaal verkocht aan deze trend. Ik denk dat het een kwestie van ‘you hate it or you love it’ is. De vlechtjes zien er niet alleen super fabulous uit, naar mijn zeggen dan, maar zijn ook heel praktisch bijvoorbeeld bij het sporten. Wat vinden jullie van deze trend?

tumblr_inline_o0jayvXk9Y1ttll2r_1280

zendaya_1

kim_kardashian_hairstyle_braids

boxer-braids-new-trend-7

3104262100000578-3438459-image-a-2_1455013020359

peinado-doble-trenza-Iggy-Azalea2

6 gedachten over “Hot or not: boxer braids

Geef een reactie

