Pinterest inspiration: Spring

Ah heerlijk, al die prachtplaatjes op pinterest afstruinen om nóg meer lentegevoel te creëren. Ik denk dat het grootste deel van ons al vreselijk verlangen naar de lente en alhoewel we nog even moeten wachten tot het zover is, komt het toch steeds dichter bij. Wat is dat zonlicht in de vroege ochtend toch eigenlijk fijn! Ik dacht altijd dat ik er nooit zo’n behoefte aan had als het dan weer later licht werd ’s avonds, maar man, i was so wrong. Om helemaal in de stemming te komen heb ik hier wat fijne pinterest plaatjes. Have fun en bedank me later. 🙂

167e1edb39a7bd6f68b66cff1a4f6b88

Ik word al helemaal verliefd bij het zien van zoveel wit- en lichtgrijstinten. Als de lente gearriveerd is kunnen we eindelijk, zonder te verkleumen van de kou, zo weer over straat.
I love it.

2da1bc257bbd0aaa06fa6553e97341fe

Niet dat het me ooit zal lukken, maar dit is toch zo ontzettend mooi dat je er spontaan al je pasteltinten bij pakt en als een malle begint te lakken? Ach, vroeg of laat kom ik er toch wel achter dat je, om alles zo te krijgen als hierboven, aardig wat skills moet bezitten. Het gaat om het idee…

8c205b700b861d428f36eeec801c1a44

10259421a93c6d222c38815da02bb858

Smoorverliefd. Dat ben ik op de lange bob, die al even een trend was, maar ook deze lente nog terug te zien is. Ik ben serieus aan het overwegen om mijn lange haar ook te vervangen voor deze bob. Ik vind het echt belachelijk mooi.

98af7147e4f3b8f6e5b1a7fbaf728678

Met de lente komt ook het mierzoete fruit mee. Dat is natuurlijk geen straf. Aardbeien, mango’s, watermeloenen, kom maar op.

0ef87039e6c47276dba8f1e79d5b79bf

Daar gaan al die gezonde voornemens weer. Bij het zien van deze cheesecake word ik spontaan hongerig. Hij is eigenlijk te mooi om op te eten.

Ik kijk uit naar de lente en de zomer, maar dat zal je ondertussen wel door hebben. Ik verwacht niet de enige te zijn. De paaseieren en narcissen zijn hier al bij bosjes binnengevallen en ik hoop dat het lekkere zonnetje van nu nog een poos door blijft schijnen. Dat wordt duimen dus. Liefs!

 

11 gedachten over “Pinterest inspiration: Spring

  1. Die lange bob!!! Gewoon doen. Als het niet bevalt, groeit het vanzelf wel weer aan hoor. En die nagels kan je ook best. De kleurtjes zijn niet zo moeilijk en die bloemetjes kan je misschien voor elkaar krijgen met mooie nagelstickers???

    Liked by 1 persoon

    1. Hm… gelijk heb je wel, maar als ik dan van die boxing braids draag wil ik het ook weer niet afknippen. Moeilijk, moeilijk. Die nagels zouden misschien wel lukken met stickers, goed idee!

      Like

Geef een reactie

