Ik leef nog!

Na een véél te lange tijd ben ik er dan eindelijk weer. En ja, een excuus heb ik voor deze weken waarin ik niks van me heb laten horen. Ik heb namelijk twee weken plat gelegen door de, o zo geliefde, griep. Koorts, verkoudheid, hoestbuien en een antibioticakuur waren de reden dat ik een tijdje, of een behoorlijke tijd, ben weggeweest. Maar ik leef nog en ik ben behoorlijk opgeknapt. Vandaar hier even dit bericht om even te laten weten dat ik nog besta. Overigens ben ik nog totaal inspiratieloos, dit zal dus geen lang artikel worden.

Zoals we allemaal wel merken, als het ’s ochtends om kwart voor acht pittig licht is, komt de lente steeds dichterbij. Sterker nog, eind deze maand is het geloof ik al zo’n feest. En man, wat heb ik me verheugd op een beetje zonlicht. Vandaar ook deze kopafbeelding, ik had namelijk geen idee wat ik daar toch eens neer zou moeten planten. Maar goed, de lente is dus on her way (of is het mannelijk?) Dat betekent dat ook hier artikelen zullen verschijnen met het thema ‘lente’. Laat even weten in de reacties wat jullie nou zouden willen zien of lezen, dan kijk ik wat ik ermee ga doen. 🙂 Ik zal om te beginnen is pinterest afstruinen om te zien of ik daar wat inspiratie kan opdoen, wat natuurlijk absoluut geen straf is.

Een beetje kort is dit artikel geworden zoals ik al voorspelde. Maar ik kon het toch niet over m’n hart verkrijgen nog eens een week niks van me te laten horen. Maandag ben ik weer gewoon in de schoolbanken te vinden, dus dan zullen de blogposts ook weer gaan verschijnen. Wie van jullie hebben er ook geleden onder die ellendige griep? Fijne week!

12 gedachten over “Ik leef nog!

Geef een reactie

