Review: Dove DermaSpa

Mijn verjaardag is inmiddels weer achter de rug, dus hoop ik deze week weer wat meer actief te zijn op mijn blog. 🙂 Ik kreeg van een lieve vriendin deze Dove DermaSpa handverzorging en bodylotion, die ik voor jullie zal gaan reviewen. Enjoy!

IMG_6527.JPG

Even wat praktische informatie. Beide producten zijn van de lijn ‘DermaSpa goodness3’. De producten van deze lijn zijn te koop bij de meeste drogisterijen. De bodylotion is verkrijgbaar voor 6,99 (200 ml.), de handcrème voor 4.39 (75 ml.)

IMG_6519.JPG

Ten eerste de bodylotion. Wat Dove je verteld op de achterkant is: ‘Transformeer jouw droge huid met deze snel absorberende lotion op 3 manieren: voor een egale, stralende huid, die fluweelzacht aanvoelt. Om dit te bereiken, hebben vooraanstaande huid- en beauty experts samengewerkt om Goodness3 te creëren: onze eerste body lotion die je het Spa-gevoel geeft en Cell-Moisturisers bevat. Verwen je huid iedere dag met optimale hydratatie. Speciaal ontwikkeld voor de droge huid.’

Oké, dat belooft dus wat. En in de winter kunnen we een speciaal- ontwikkeld voor droge huid bodylotion allemaal wel gebruiken, denk ik. Ik vind de geur van de lotion ontzettend lekker ruiken, niet te sterk, niet te zoet, heel erg lekker. De bodylotion trekt erg snel in, wat een pluspunt is. Ook is na het gebruiken van deze lotion, mijn huid heel zacht. Wat mij betreft doet deze bodylotion wat Dove je belooft. Heel fijn!

IMG_6518.JPG

Dan de handcrème, die ik heel goed kan gebruiken, want mijn handen zijn ontzettend droog en zitten helemaal onder de kloven. Wat Dove je vertelt over de handcrème is: ‘Goodness3 is onze eerste handcrème die je het Spa-gevoel geeft en omega olie en Cell-Moisturisers bevat. Deze snel intrekkende handcrème transformeert jouw huid, die fluweelzacht aanvoelt. Speciaal ontwikkeld voor de droge huid.’

De eerste keer dat ik de handcrème gebruikte deed ik veel te veel op, waardoor ik dacht dat hij niet goed introk. Ik ben van gedachten veranderd, want nadat ik een kleinere hoeveelheid opdeed was hij zo ingetrokken. Dat is mooi, dus. Wat ik lekker vind aan deze crème is dat hij lekker blijft hangen, je blijft hem ruiken en dat vind ik heel erg lekker. Na het gebruiken van deze handcrème zijn mijn handen lekker zacht. Ook de handcrème doet dus heel goed zijn werk!

Beide producten vind ik heel erg fijn. Ik ga deze nog héél vaak gebruiken. 🙂

Fijne week, iedereen!

 

3 gedachten over “Review: Dove DermaSpa

Geef een reactie

