Even een praatje :)

Pff… Op het moment dat ik dit schrijf, is het voor mij de allerlaatste vakantiedag. Wat dus betekent dat ik morgen weer in de boeken zit. Een weekje is wel kort, hè mensen, maar vakantie is vakantie en dat is altijd fijn.

Ik zit echt nog in de vakantiestemming, het zal wel weer even wennen worden. Ik moet nu tien weken naar school tot de meivakantie, ik word al moe als ik eraan denk. Overigens is dit wel een fijne week. Aankomende donderdag ben ik namelijk jarig. Ik heb ook gezien dat ik een heel chill rooster heb, dus misschien kan ik doordeweeks wat meer bloggen.

Het lijkt me heel fijn om meer te kunnen bloggen doordeweeks en dan ook op een vaste dag. Maar ik heb altijd moeite met ‘vaste dagen’, omdat ik graag uitstel als ik geen zin heb en als ik wel zin heb, spontaan wil kunnen bloggen. Ik durf jullie dus niet te beloven dat er op vaste dagen artikelen online komen, alhoewel ik dat wel graag zou willen. Misschien dat het er over een poosje nog van komt.

Ik wil ook wat meer met fotografie gaan doen hier op dit stukje web. Zoals jullie gezien hebben, zijn de foto’s van de laatste weken niet zo mooi. Ik weet niet waaraan het ligt. Misschien het weer of ik gebruik een verkeerde achtergrond. Tips zijn altijd welkom.Ik wil ook outfitfoto’s maken, maar daarvoor moet ik wel even de skills hebben. Ook daarvoor zijn tips niet onaangenaam. 🙂

Op school gaat het de laatste tijd stukken beter. Ik sta nu nog maar 1 minpunt, wat betekent dat (als dit niet veranderd) ik zonder twijfel over ga naar 3 havo. Ik ben hier ontzettend blij mee en ga er alles aan doen dit vol te houden. Misschien dat een deel van jullie nu denkt, ‘waarom ben je daar zo blij mee? Het is toch niet heel bijzonder?’. Nou mensen, ik heb een verklaring, dit is weleens anders geweest. Heel anders. Vorig jaar zakte ik een niveau vanwege slechte cijfers en ook de start van dit jaar liep niet zo lekker. Ik stond 4 minpunten, wat zou betekenen dat ik zonder overleg bleef zitten. Maar hey, het was pas het begin van het jaar en nu sta ik er dus maar 1.

Ik zit sowieso, mede hierdoor, weer wat lekkerder in m’n vel en heb nu veel meer inspiratie en zin om te bloggen. Hopelijk krijgen jullie dus wat meer van mij te zien de aankomende tijd.

Oh ja, voordat ik het vergeet. Mijn mailbox loopt de laatste tijd echt over en daardoor heb ik geen overzicht meer over mijn berichten. Ik heb alle mailtjes van nieuwe posts van abonnementen in de ongewenst gezet, zodat ik die apart heb staan. Sorry guys, als ik de laatste tijd je artikelen niet meer lees of reageer, weten jullie waaraan het ligt. Ik ga proberen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden, maar tot die tijd moet het even zo.

Zal ik dit vaker doen? Zo’n kletsartikel, of vinden jullie het niks? Fijne week, iedereen! X

4 gedachten over “Even een praatje :)

Geef een reactie

