Review: Victoria’s Secret bodymist

Ik had ze al een tijdje op het oog. De verschillende geuren bodymist van Victoria’s Secret. Van bodymilks, bodylotions en butters, heb ik er tig, maar een bodymist ontbrak nog. Vanwege mijn aankomende verjaardag kreeg ik een cadeaubon van Etos (blessed with my aunt). Ik zag ze weer staan en dit keer besloot ik er één te kopen. En serieus, dit is geweldig. Het is geen parfum, het is geen bodylotion, het is bodymist. Vandaar dit review.

IMG_6499.JPG

Ten eerste wat praktische informatie. Voor de mensen die een bodymist niet kennen, dit is een soort geparfumeerde spray. Je kunt het vergelijken met parfum, alleen spuit je dit sneller over, bijvoorbeeld, je kleding. Deze is dus van Victoria’s Secret, maar kun je kopen in de meeste drogisterijen (Etos, Kruitvat, etc.). De bodymist is verkrijgbaar voor 9,99. Dit flacon bevat 250 ml. Hier zijn ze te bestellen, de bodymists zijn natuurlijk ook te verkrijgen in de winkel.

Er zijn ontzettend veel verschillende geuren en ik vind ze (bijna) allemaal onwijs lekker. Ik kon niet heel goed kiezen uit drie geuren en ging dus uiteindelijk op een mooiste flesje af. 🙂 Ik koos voor ‘Mango Temptation’. Deze geur bestaat uit mango nectar en hibiscus. De geur is heel zoet en je moet ervan houden, maar hij is op je huid en kleding niet heel erg sterk. Dat is bij deze geur wel prettig, anders ruik je echt heel zoet.

IMG_6504.JPG

Ik vind het flacon heel erg mooi. De achterkant van de sticker, dat is dus de achterkant van het flesje bij vooraanzicht, is bedekt met een bloemenprint. (Dit wordt wel erg ingewikkeld.) Verder is de bedrukking op de voorkant goud en ook de dop met spuit is goudkleurig. Heel erg mooi dus.

IMG_6503.JPG

De ingrediënten voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn.

IMG_6513

Wat ik het fijne vind aan bodymist is dat je het gewoon even snel opspuit, als je parfum opspuit doe je dat vaak op de pols, nek en eventueel in het haar, maar bij deze mists spuit je dus je hele lichaam in. Super praktisch om mee te nemen dus. Het is een vrij groot flacon en ik verwacht dus ook dat ik er lang mee ga doen. Zoals ik al zei ruik je de spray niet heel sterk, wel blijft hij lekker hangen.

Ik kan deze bodymist aanraden, het is onwijs lekker, praktisch en de prijs is ook te doen. Hele goede aanwinst!

6 gedachten over “Review: Victoria’s Secret bodymist

Geef een reactie

