Etos Quick Dry nailpolish

Ik had een aantal lakjes van de ‘Quick Dry’ collectie van Etos al een poos liggen. Ik lakte de laatste tijd mijn nagels alleen nooit, nu het vakantie is deed ik het weer een keer. En ik kwam op deze lak uit. Zoals ik al zei heb ik nog een paar andere kleuren liggen, van dezelfde lijn. Dat bedacht ik me alleen pas toen ik al bezig was met schrijven. Maar goed, alsnog dit review van de kleur 0313 uit de ‘Quick Dry’ collectie van Etos.

De lakjes zijn te koop bij Etos, voor maar 2,49. Heel goedkoop dus en de kwaliteit is ook prima.

IMG_6483

Wat ik merkte bij het aanbrengen was dat de nagellak niet zo’n hele goede dekking gaf, maar na twee laagjes zat het prima. De kleur is echt heel fel en uitgesproken, wat ik zo af en toe wel leuk vind. Ik zou dit kleurtje alleen niet dragen op hele korte nagels, omdat de nagels dan nog korter lijken.

Wat de naam vertelt, is echt waar. De lak droogt heel snel. Super fijn!

Ik vind het een fijne lak en zeker voor deze prijs, is de kwaliteit erg goed. Ik neem me voor ‘m maar weer eens vaker te dragen.

 

4 gedachten over “Etos Quick Dry nailpolish

Geef een reactie

