Holiday mornings

Eindelijk. Het is vakantie. Of nou ja, voor mij waren het maar vijf weekjes school. Vanwege carnaval zijn we zo vroeg, vreselijk, ik heb er helemaal niks mee. Heel het dorp is aan het hossen, maar ik heb er echt een hekel aan. Sorry, voor de mensen die zelf carnaval fanaten zijn. Maar goed, door die carnaval hebben we wel lekker vroeg vakantie. En dat is best lekker. In dit artikel show ik jullie mijn vakantie morning routine, die vol staat met dingen die ik als ik naar school ga nooit doe. Have fun!

IMG_6461.JPG

Om maar te beginnen met dit ontbijt. Voordat ik naar school ga gun ik mezelf hier echt de tijd niet voor. Dit wil ook niet zeggen dat ik dit iedere vakantiedag doe, hoor, alleen als ik d’r zin in heb. 🙂

Ik moet echt eens gaan tellen hoeveel koffiefoto’s er al in mijn posts staan. Sorry als het te eentonig wordt mensen.

IMG_6472

Today’s outfit. Jurkje van ONLY.

IMG_6475.JPG

Ik droeg deze laarsjes weer eens. Ik heb ze echt al een hele poos, maar draag ze niet vaak. Meestal kies ik gewoon voor sneakers, maar dit is ook wel eens leuk. Het is al zo lang geleden, dat ik niet precies meer weet waar ik ze gekocht heb. Ik denk dat ze van Ziengs komen.

Gisteren kocht ik bij Dio, de enige drogist die ze in dit minidorpje hebben, dit wenkbrauwpotlood en een rode lipstick. Ik gebruik altijd poeder voor m’n wenkies, dus ik moet er nog even aan wennen. De lipstick is heel mooi, blijft alleen niet heel lang zitten.

IMG_6482

Ik lakte mijn nagels weer eens, na eeeeuwen. Nee, serieus, dat doe ik echt nooit de laatste tijd. Ik denk dat ik hier nog een review van online zet.

Dit was ‘m dan alweer. Hebben jullie al vakantie? xoxo

6 gedachten over “Holiday mornings

Geef een reactie

