Pinterest inspiration: Party

Ik geloof dat het in mijn ‘2016 goals’ stond, een feest samen met een vriendin. We willen wachten tot het weer wat beter is en zijn nu bezig met ideeën verzamelen. Een beetje kijken naar de muziek, decoraties en niet te vergeten het eten. Ik zocht vandaag op Pinterest en had gelijk heel wat inspiratie. Hier dus wat DIY’s, ideeën, recepten, etc. Have fun!

First… Als je meer wilt zien, kijk dan even hier, naar wat ik allemaal heb gepint. (Zeg je dat zo?)

Oké, als eerste de decoratie. Ik kwam uit op allemaal zoete pastelplaatjes, maar dat is wel heel lief allemaal… Ik vind al die ballonnen met glitters, confetti, en kleurtjes echt heel tof! Dat is wel te zien, don’t Judge me. Ook de kaarsjes en lampionnen vind ik heel mooi, het zal deels buiten plaats vinden, dus dat kan prima.

 

 

Dan, niet geheel onbelangrijk, het eten. Deze inspiratie staat vol met mooie regenboogtaarten en macarons, die bij ons waarschijnlijk toch helemaal zouden mislukken, maar het gaat om het idee.

En als laatste nog wat overige ideeën. Die uitnodiging is natuurlijk allemaal heel leuk en aardig, maar even snel een groep aanmaken op w’app is veel makkelijker. 🙂

Man, er is zóveel! Ik zie wel heel erg terug dat ik echt op dat pastelkleurige en hele zoete terugkom. Leuk natuurlijk, maar een beetje afwisseling is ook wel fijn. Sorry daarvoor.

Fijne week!

 

7 gedachten over “Pinterest inspiration: Party

Geef een reactie

