Even een update

Daar zat ik dan, achter de laptop, met heel veel zin een nieuw artikel te schrijven, maar totaal geen inspiratie met waarover het dan zal moeten gaan. Ik weet niet wat het precies is, maar de afgelopen dagen voel ik me sowieso een beetje rot. Ik ben woensdag ook al thuisgebleven omdat ik helemaal niet lekker was, maar ik merk dat ik de afgelopen dagen überhaupt niet zo lekker in m’n vel zit. Maar goed, dat gaat wel weer over. 🙂 Het is alleen pittig vervelend voor het schrijven van artikelen. Daarom dus even deze blogpost, om even te vertellen waarom mijn blogposts van deze week niet echt mega interessant zijn, i’m sorry.

Dat ik nou uitgerekend deze week niet helemaal oké moet zijn, is niet echt handig. Mijn zusje was namelijk afgelopen woensdag jarig en zaterdag vieren we dat met de familie. Tja, er valt niet veel aan te veranderen. Eigenlijk zou het dus een hele leuke week moeten zijn, ik weet niet waarom mijn stemming daar blijkbaar anders over denkt.

Het is de laatste tijd ook vrij druk op school, met veel overhoringen. En hoe graag ik ook wil, ik sta nog steeds drie minpunten, dus zal ik meer moeten leren dan dat ik kan bloggen. Ik ga wel proberen om de vrije tijd die ik overhoud aan mijn blog te besteden, want ik merk wel dat dat me opvrolijkt.

Dit is een beetje de verkeerde kant aan het opgaan. Het is niet de bedoeling dat dit een zeikartikel gaat worden, want het valt allemaal hartstikke mee. We zullen het allemaal wel herkennen denk ik: van die dagen waarop je denkt, ik heb helemaal nergens zin in, voel me vervelend en heb het veel te druk. Zoals ik al zei valt dat dus echt wel mee, maar zo voel je je dan wel even.

IMG_6403

IMG_6292

Hoe ik de dagen toch nog doorkom? Heel veel koffie, tijdschriften, te veel ongezond eten, ‘Feel good’ playlists op Spotify (waar je werkelijk best blij van wordt).

quote-Winston-Churchill-the-pessimist-sees-difficulty-in-every-opportunity-101622.png

Deze meneer hier laat me weer even zien waar het al vaker op neer is gekomen: ik ben en blijf een dramaqueen (!) en het is allemaal lang niet zo erg als het lijkt in mijn ogen. Ik blijf het horen, de laatste tijd komt het steeds vaker naar voren, vaak is het sarcasme, maar soms ook heel serieus. ‘Joëlle, je zou moeten gaan acteren, zo’n ongelooflijke dramaqueen dat jij bent.’ of ‘Man, wat een probleem maak je er weer van, malloot.’ Meestal zijn het vrienden die het tegen me zeggen, maar ook mijn ouders vertellen het me regelmatig. Ach, dat maakt me wel hoe ik ben denk ik. Ze moeten het er maar mee doen, dramaqueen of niet.

Fijne week, leuke mensen!

 

 

 

14 gedachten over “Even een update

  1. Helemaal niet vreemd hoor dat je even een slechte periode hebt. Het is ook januari!!! Hebben we net leuke feestdagen gehad met veel gezelligheid en lichtjes, is alles op na oud & nieuw ineens voorbij! Ik heb daar ook altijd last van en laat daarom expres nog wat leuke kleine kerstlichtjes aan en gezellige kaarsjes. Zo is het nog wel een beetje sfeervol in huis.
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

    Veel liefs en dikke kus xxx

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel voor je lieve reactie! Tja, het past inderdaad wel bij de tijd van het jaar! Het helpt ook niet mee dat het weer zo grauw, maar net niet koud genoeg voor sneeuw is. Goed idee, daar ga ik denk ik ook even naar kijken! Liefs X

      Like

  2. Heel herkenbaar dit!
    Weet je wat helpt?
    Sneeuw! Daar word ik altijd vrolijk van! De hele stad onder een wit deken, lachende kinderen op straat! Heerlijk!
    Dus laten we hopen op sneeuw!

    Xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

