Utrecht shoplog

Hi guys!

De eerste woensdag van de vakantie was ik samen met mijn moeder een dagje naar Utrecht, ik laat je hier zien wat ik gekocht heb. (Wat een intro)

En oh, voordat je verder leest en denkt wat is de kwaliteit van sommige foto’s slecht: I’m sorry. De belichting was niet helemaal oké en ik had ook geen goede achtergrond, het zeek van de regen dus vandaar.

IMG_6356

Allereerst deze omslagdoek in een camelkleurtje. Ik kocht hem bij C&A, officieel is hij 19,95, maar er ging korting vanaf. Hij is heel erg zacht en dus superlekker om om je heen te slaan als je thuis je comfi kleding aanhebt, maar hij kan ook prima bij een normale outfit.

Dan deze tregging, die je op de foto’s hierboven ook nog ziet. Ook deze kocht ik bij C&A, maar hiervan weet ik de prijs niet precies meer. Ik had wel eens zin in iets anders dan een normale skinny jeans of zwarte tregging. Toen ik deze zag hangen had ik in gedachten dat het meer een joggingsbroek zou zijn, maar dat bleek niet het geval. Hij is dus ook voor alledaagse outfits geschikt, al moet ik wel zeggen dat het echt een hele zachte, fijne broek is en je hem dus ook aan kunt dragen als joggingsbroek. 🙂 (De sokken kocht ik afgelopen week trouwens bij Primark, voor degene die het willen weten.)

Dan deze skinny jeans van WE Fashion. Dit artikel is in samenwerking met Dance 4 Life, je steunt er dus ook nog eens een goed doel mee. Ik moet zeggen dat ik eerder nog geslaagd ben bij WE, maar ik heb heel veel leuke dingen zien hangen en deze broek is prima, dus misschien dat ik er eens wat vaker moet gaan kijken. 🙂 De broek heeft van die ‘beschadigingen’ wat ‘m wat stoerder maakt. Ook van deze broek weet ik de prijs niet zeker. (Ik zal proberen er op te letten, de volgende keer)

IMG_6368

Ook kocht ik deze donkergroene trui bij ONLY. Deze is van de Jacqueline de Jong collectie, ik vind ‘m heel erg mooi. Het is een gebreide trui, met ronde hals en lange mouwen. Eigenlijk is ‘ie heel simpel, en dat maakt hem misschien ook wel mooi.

IMG_6391.JPG

In een artikel van alweer een hele tijd geleden, vertelde ik dat ik al een poosje op zoek was naar een gebreid jurkje. En eindelijk. I got it. Deze was in de aanbieding bij ONLY en ik was op slag verliefd. (True love story) Hij is supersimpel, een wat donkerdere tint grijs, hij komt iets over het midden van je bovenbeen (weet iemand hoe dat heet?) en heeft een kol. I loooove it. Hij zit heel comfortabel, maar omdat het een jurkje is is het toch best classy.

Oké, dit waren ze alweer. Ik zal de volgende keer beter op de kwaliteit van de foto’s en de prijs van de artikelen letten. Nogmaals, sorry daarvoor. Liefs!

 

4 gedachten over “Utrecht shoplog

Geef een reactie

