Our Moment bodylotion

Ik was gisteren in Arnhem en zag dat alle One Direction producten in de Douglas in de aanbieding waren. Niet zo’n klein beetje ook, dus voor de fans: grijp je kans, want je kunt ze binnenkort niet meer verkrijgen. Vandaag een review van de ‘Our Moment’ bodylotion.

Even wat praktische informatie: deze bodylotion kost normaal 19,95 en nu maar 5,95. Een koopje dus. Ik heb een tube van 150 milliliter. De ontwikkeling van de geur heeft een jaar geduurd, aangezien de jongens er bij iedere stap bij waren. Ook is de geur geïnspireerd op de fans. Uiteindelijk is de geur heel levendig en vrouwelijk geworden. De geur bestaat uit een combinatie van pompelmoes, bosbessen en rode bessen met een mix van jasmijn, frangipani, houtnoten, muskus en patchouli.

De geur vind ik persoonlijk heel erg lekker, maar als je niet van dat hele zoete en vrouwelijke houdt zou ik de ‘Our Moment’ producten niet aanraden. Ik vind dat de geur een goede combinatie heeft van zoet en toch ook fris. Hij is niet heel erg zwaar, wat voor een bodylotion overigens anders is dan voor een parfum, maar je ruikt het toch goed.

IMG_6338.JPG

Ik bracht de bodylotion aan na het douchen, waarna de geur nog aardig lang bleef hangen. Dit vind ik echt een pluspuntje, want bodylotions blijf je niet altijd even goed ruiken. Hij trekt snel in en je hebt niet zo heel veel nodig om goed effect te creëren.

De verpakking vind ik heel erg mooi. Het is zachtroze van kleur met zilveren rozen erop gedrukt. Het detail met de rozen oogt heel klassiek.

Kortom: ik ben helemaal weg van deze bodylotion. Niet alleen omdat het van One Direction is, maar ook omdat de geur onwijs lekker is en de lotion van goede kwaliteit.

Voor de geïnteresseerden: je vindt de parfum onder andere hier, maar ook in de Douglas is hij (nu dus met korting) verkrijgbaar.

 

Een gedachte over “Our Moment bodylotion

Geef een reactie

