It’s the most wonderful time of the year #6

Deze serie loopt alweer behoorlijk ten einde, aangekomen bij de zesde editie en inmiddels is het over een paar dagen alweer kerst. Rond Oud & Nieuw zullen niet heel veel specifieke artikelen online komen, met kerst kun je toch meer. Ik wilde een artikel schrijven, nog wel in deze serie want ik had nog een aantal foto’s geschoten die ik niet in een gewoon artikel kan plaatsen. (Say hi to the Christmas tree). Veel inspiratie had ik niet, tot ik deze Christmas Tag tegen kwam bij Vera. Hier dus Christmas Tag, waarin ik vragen beantwoordt over mijn favoriete kerstdingen. (Hoe zeg je dat in het normaal Nederlands?)

Wat is je favoriete kerstliedje?

Dit is echt een moeilijke vraag, aangezien ik van bijna alle kerstliedjes houd. Als ik toch moest kiezen zou ik voor het album van Michael Bublé gaan. Geen idee welk liedje ik eruit zou halen, ik denk dat ik maar voor ‘It’s beginning to look a lot like Christmas’ ga.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Er zijn mensen die Sissi (de originele met Romy Schneider dan wel) een typische kerstfilm noemen, dus als dat zo is zeg ik: Sissi. Zo niet, dan ga ik voor Home Alone.

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Deze vraag sla ik maar even over, wij vieren kerst niet per sé met cadeautjes. Dat is met Sinterklaas meer aan de orde.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Pff, lastig weer. In ieder geval rode lipstick, voor de rest vind ik een look al heel snel mooi!

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Doe mij maar een mooi classic jurkje, met glitters eventueel.

IMG_6294

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Haha, dan ga ik voor de tweede optie. Laat mij maar lekker binnen zitten als het kan. Dat geldt niet alleen in de winter trouwens, al vind ik het ook lekker af en toe naar buiten te gaan.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Familie, vrienden, lekker eten, warmte, gezelligheid en vooral heel veel liefde!

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Ik zit eerste kerstdag gezellig thuis met alleen het gezin, dan gaan we ’s avonds naar mijn opa en oma in Zoetermeer, waar we tweede kerstdag ook zijn. Wat we precies gaan doen weet ik niet, gewoon gezellig samen eten en dat soort dingen. 🙂

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Een echte.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

Vooral wit en paarstinten, met subtiele hout- en glitteraccenten.

Wat is je favoriete kerstsnack?

Geen idee, net waar ik zin in heb. 🙂

Dit was ‘m dan alweer! Kijk ook even op Vera’s site, die heeft de tag heel leuk ingevuld. Hele fijne kerstdagen alvast!

 

 

 

 

 

5 gedachten over “It’s the most wonderful time of the year #6

Geef een reactie

