It’s the most wonderful time of the year #5

Het is dan eindelijk kerstvakantie, over een minder dan een week is het alweer zover: kerst. Alhoewel ik er normaal nooit last van heb, ben ik nog niet echt in de kerststemming. Waarschijnlijk is het weer de grootste boosdoener, zestien graden, vreselijk. Afgelopen donderdag was het jaarlijkse kerstgala op school weer van de partij en ook dit jaar was het weer zeer geslaagd. Dat bracht me op het idee dit artikel te schrijven: ik show jullie drie jurkjes die geschikt zijn voor de kerstdagen en eventueel zelfs voor een gala. Ik ben helaas bang dat ze alle drie niet meer verkrijgbaar zijn, maar misschien brengt het je op ideeën.

Allereerst het jurkje dat ik vorig jaar droeg op het gala. Ik kocht hem vorig jaar bij ONLY en ik ben nog steeds verliefd op dit geval. Ik ben van plan dit jurkje te dragen met kerst. Het is een jurkje dat boven de knie valt, zonder mouwen, met een hoog sluitende hals. Het jurkje voelt heel fijn aan en is zwart met een zilver glitterdraad erdoorheen.

ONLY heeft ieder jaar weer geweldige jurkjes, dus misschien zit hier iets tussen.

Dan dit jurkje van EDC (Esprit) dat ik kreeg van mijn tante. Ik draag deze ook wel eens naar een verjaardag en als ik zin heb om me op te tutten zelfs weleens naar school, dus dit is niet per sé een kerstjurkje. Het is een simpel, zwart jurkje met een zilver/koperkleurige rits aan de achterkant, het heeft een ronde hals en korte mouwtjes. Dit jurkje is prima voor de kerst, maar is dus ook geschikt voor andere gelegenheden.

Andere EDC jurkjes vind je hier.

Dan dit jurkje die ik ook mocht lenen van tantelief. 🙂 Ik had deze dit jaar aan op het gala, aangezien het dit jaar specifiek een kerstgala was vond ik het wel leuk een keertje heavy te doen. Het jurkje is van Morgan. Het is een zwart jurkje, boven de knie, zonder mouwtjes, een ronde hals en gouden bewerkingen aan de voorkant. De pailletten zijn dus goudkleurig en zitten er in een soort vlakken op, Moeilijk te beschrijven, je ziet het op de foto goed.

Nog veel meer beauty’s hier te koop.

Dit waren ze dan al weer. De onderste twee heb ik dus van mijn tante gekregen en geleend, dus even een special thanks naar haar! Love!

 

 

4 gedachten over “It’s the most wonderful time of the year #5

Geef een reactie

