Mooie celebs met hun appelgiguurtjes

Over het perfecte figuur zullen altijd verschillende meningen zijn. Ik geloof dan ook niet dat er een perfect figuur bestaat. Hollywood laat ons iets heel anders zien en regelmatig is er ophef over bepaalde media die meiden zouden aansporen tot eetstoornissen. Maar als we naar de mening van mannen in het algemeen kijken, dan komt er weer een heel ander verhaal los. Die houden meer van een wat steviger lichaam met de nodige rondingen, terwijl Hollywood ons verteld dat je juist zo dun mogelijk moet zijn. Gelukkig zijn er tegenwoordig veel merken en tijdschriften die initiatief nemen. Er worden vaker ‘plus-sizemodellen’ gebruikt in shoots en reclames en een tijdje geleden kwam Zeeman met een reclame waarin allemaal verschillende mensen werden gebruikt, jong en oud, dun en wat voller. Dat er dus meer mensen zijn die dat ideaalbeeld helemaal zat zijn is dus wel duidelijk.

Neem nou even Adele. Adele is voor haar come-back onwijs afgevallen wat natuurlijk heel erg goed is en waar ik heel veel respect voor heb, maar wat ik ergens ook een beetje jammer vindt. Adele heeft altijd ontzettend veel commentaar op haar lichaam gekregen, Adele was niet de slankste en dat is ze natuurlijk nog steeds niet… Maar ik vind haar echt mooi! Ze heeft zowel in haar body als in haar gezicht echt iets typerends zitten. Je kunt altijd meteen zien dat iets Adele is. Daarbij geeft ze mij de indruk dat het echt om haar stem en muziek draait en niet om haar lichaam. Ik heb heel veel respect voor Adele en ik vind haar hartstikke mooi!

Dan hebben we ook nog Kate Dillon die begin jaren ’90 de Elite Model Look wedstrijd won. Toen ze realiseerde dat haar eetpatroon niet meer gezond was, begon ze af te vallen. Ze is van zichzelf een vollere vrouw, dus dat was lastig. Ze voelde zich gelukkiger in haar normale lichaam en besloot weer normaal te gaan leven. Sindsdien werkt ze aan een enorme carrière als plus-sizemodel en dat gaat haar heel goed af. Ik vind het heel erg knap als mensen zoals Kate doen waar ze zelf zin in hebben en zich niets aan te trekken van het commentaar op hun lichaam.

plus5

Ze is nog niet heel bekend, maar ze wordt steeds populairder: Toccara Jones. Ze staat bekend om haar vrolijke karakter. Dat vind ik heel tof, want dat is niet iets waar veel celebs nou bepaald bekend om staan.

plus9

Liis Windischmann werd tien jaar geleden ontdekt, in de tijd dat er nog helemaal geen plus-sizemodellen waren. Haar doel is om mensen te overtuigen dat ieder figuur mooi is. Onwijs mooi!

Ik ben van mening dat ieder figuur mooi is; van peer tot zuil en van appel tot zandlopen. Ieder lichaam heeft zo zijn min- en pluspuntjes. Adriana Lima lijkt dan misschien perfect in veel ogen, maar ook zij zal vast eens struggles hebben met haar body. Ik hoop dat de ‘trend’ met plus-sizemodellen flink blijft doorzetten.

Love!

 

8 gedachten over “Mooie celebs met hun appelgiguurtjes

Geef een reactie

