It’s the most wonderful time of the year #4

Hi! Dat het echt winter wordt merk ik nu echt. ’s Ochtends op de fiets is het donker en wordt het steeds kouder. Vanavond staat er voor het eerst weer zuurkool op tafel. Warme chocomel is een vaste prik uit school. Ik heb een aantal items en trends gespot die ik heel tof vindt deze winter. I’ll show you.

Oké, allereerst deze supermooie  mypaperbag. Jup, geïnspireerd op de papieren zal. Een leren tas, met helaas ook een leren prijsje, die ook nog eens Fair Trade is. Kijk even naar dat kartelrandje aan de bovenkant van de tas. I love it.

De tas is o.a. hier te koop.

Ik houd van deze winterjassentrend. Stoffen, eventueel zelfs wollen, trenchcoats en parka’s. Ik vind het oversized en aaibare sowieso heel erg mooi.

V&D heeft een aantal toffe exemplaren.

Een kledingstuk dat al een tijdje op mijn lijstje staat is een ‘foute’ kersttrui. Ik zag hier een aantal truien waar ik helemaal weg van ben. Wat me tegenhoud om zo’n ding te kopen is dat ze alleen rond de kerstdagen draagbaar zijn. 😦

 

Ok, ik ben verkocht. Verkocht aan deze o zo mooie Timberlands. Ik kan me niet voorstellen dat ik Timberlands een paar jaar geleden niet aan kon zien. Ik vind de originele schoen al mooi, maar toen ik deze in het Omoda magazine zag was ik echt weg van Timberland. Ik vind deze laarsjes zó belachelijk mooi. Oké, ik weet niet hoe vaak ik nu al heb gezegd dat ik deze laarsjes pittig mooi vind, maar ik ben gewoon verkocht.

De schoonheden zijn onder andere op deze webshop te koop.

Ik ben al een tijdje op zoek naar het perfecte gebreide, wollen jurkje. Het liefst wolwit of grijs zodat je de textuur nog duidelijk ziet. Ook een kol is geen overbodige luxe.

Deze hier zijn zo’n beetje allemaal onwijs mooi.

Ik kan deze lijst héél lang maken. Maar deze basics heb ik er even uitgehaald omdat dit dingen zijn die eigenlijk goed zijn voor ieder moment. Oké, behalve die kersttruien dan. Ik zie iedere dag opnieuw wel weer dingen die ik hieraan toe wil voegen, maar negen van de tien keer vergeet ik ze weer binnen no-time. Deze items blijven voor mij dingen die ik heel graag wil hebben. Wat zijn jouw favoriete trends deze winter? X

9 gedachten over “It’s the most wonderful time of the year #4

Geef een reactie

