Review: Bruno Banani eau de toilette

Zoals ik in mijn ‘Sinterklaas presents :)’ artikel vertelde kreeg ik een Bruno Banani parfum waar ik heel blij mee was. Hier komt een uitgebreid review.

Deze eau de toilette komt uit de ‘Not for everybody’ serie. Dit is een serie die al een tijdje bestaat, dit exemplaar zal je dan ook vast niet onbekend in de oren klinken. Deze reeks heeft zowel voor mannen als voor vrouwen verschillende geuren. Persoonlijk vind ik ze allemaal heel erg lekker, ik had deze al een tijdje op het oog en was dan ook heel blij dat ik hem kreeg. Dit is de geur ‘Woman’. Dit zal wel een van de eerdere parfums zijn uit deze collectie want in de nieuwere parfums komt er nog een andere naam voor ‘Woman’.

De parfum was verpakt in een simpel lichtroze doosje met een zilveren band met daarom het merk gedrukt. Ziet er gewoon mooi uit, niet te druk en heel verzorgd. Hier is ook gelijk een foto van de ingrediëntenlijst voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn. De parfum is te koop bij de drogisterij, o.a. Etos, Douglas en ICI Paris XXL. Ik heb er één van 20 milliliter, hij is ook te koop in 40 milliliter. De prijs ligt tussen zestien en drieëntwintig euro, dat ligt aan de winkel waar je hem koopt.

Wat Bruno Banani zelf over de eau de toilette zegt: ‘Our fragance WOMAN is a flowery scent sparkling audacious femininity.’ Oftewel: ‘Onze fragance WOMAN is bloemige, sprankelende, gedurfde, vrouwelijke geur.’

Oké, duidelijk dus. Bruno heeft niets teveel gezegd: het is een hele vrouwelijke geur. Niet al te zoetjes, dus dat gedurfde herken ik wel terug. Sprankelend is de geur ook zeker wel en het ruikt ook een tikkie bloemig. Wat ik fijn vindt aan deze geur is dat het niet te heftig en sterk is. Daar houd ik persoonlijk niet heel veel van, dus dat komt mooi uit.

Nadat ik ’s ochtends twee spuitjes opdeed bleef de eau de toilette de hele dag zitten. Ik rook hem ’s avonds zelfs nog licht. Supergoed, helemaal voor een parfum die ook nog best een redelijke prijs heeft.

Ik vind het een onwijs fijne parfum: de geur is heerlijk, hij blijft goed zitten en het flacon ziet er mooi uit. Ik kan hem dus aanraden!

2 gedachten over “Review: Bruno Banani eau de toilette

Geef een reactie

