It’s the most wonderful time of the year #2

Yasss! Afgelopen weekend was het vijf december. Ik vierde het samen met familie, supergezellig! Ik laat in dit artikel de dingen die ik gekregen heb zien.

Allereerste deze Bruno Banani parfum die ik vrijdagavond al kreeg aangezien we toen met het gezin nog een gezellig avondje hadden. Er komt nog een uitgebreid review van online, maar ik kan alvast zeggen dat hij heerlijk ruikt!

Dan dit supermooie servies van Dutch Rose. Ik zag het staan bij V&D en was meteen verliefd, ik houd van die simpele prints. Ik kreeg deze mok en petit four bordje. Dit servies is te koop bij V&D en op hun eigen website.

Ook kreeg ik dit schattige setje van Beauticology. Een zeepje, douche crème en een body wash. Het ruikt mierzoet en ziet er super schattig uit.

Hoe was jullie Sinterklaas? Love!

3 gedachten over “It’s the most wonderful time of the year #2

Geef een reactie

