Mijn bucketlist

Over mijn bucketlist heb ik nooit zo heel veel nagedacht. Er zijn altijd wel dingen geweest die ik echt tof vind en die ik sowieso een keer gedaan wil hebben. Die dingen kwamen dan meestal gewoon random: bij het zien van een film, in een gesprek met iemand anders. Verder heb ik er nooit echt bij stilgestaan. Toch leek het me leuk om dat wel een keer te doen. Vandaar dat ik nu het lijstje met dingen die ik wil of wil doen voordat ik dood ben.

premiação-one-direction 2

Ik wil heel graag een keer naar en concert van One Direction

Ik ben al behoorlijk lang fan. Ik ken aardig wat liedjes uit m’n hoofd. Ik heb een 1D-shirtje. Maar naar een concert van ze ben ik nog nooit geweest. Ik hoop dat dat er nog een keer van gaat komen, het lijkt me echt tof om dat een keer mee te maken.

writing-a-book

Een boek schrijven lijkt me echt heel leuk

Dit is echt iets wat ik wil bereiken. Gewoon een eigen boek schrijven. Een eigen verhaal. Je eigen naam op de kaft… Dat lijkt me echt super!

city-inspiration-london-photography-pretty-sky-Favim.com-43783

Ik droom ervan (voor een tijdje) in Londen te wonen

Van de zomer was ik hier voor het eerst en ik was meteen verkocht aan deze stad. Ik houd van alles wat hier is, de mensen, de sfeer, de stad zelf, gewoon alles. Ik weet dat dit zo’n droom is die een beetje onwerkelijk lijkt, maar misschien…

SAMSUNG CSC

Ik wil een reis maken met srprs.me

Ok, dit lijkt me zooo ontzettend gaaf. Gewoon een vakantie boeken naar bestemming onbekend.

1024-file

Dirk Kuyt ontmoeten…

Ik ben er niet zo van als er in dit soort lijstjes staat ‘bekende A en bekende B ontmoeten’. Dit is dan ook de enige die je hier tegenkomt. Maar Dirk Kuyt is zo’n persoon die ik echt heel graag een keer zou willen spreken. Hij speelt natuurlijk bij Feyenoord, dus dat ik sowieso goed. Volgens mij is hij echt zo’n persoon met wie je een supergoed gesprek kunt hebben. Hij is niet zo’n onvolwassen, arrogant voetballertje, maar een doorzetter. Dat vind ik echt tof!

tumblr_n9reqxSVbm1rxq0d2o1_500

Op een olifant rijden

Tja, doe eens gek. Dit lijkt me wel wat! 🙂

Een eigen kledinglijn

Oké, op het plaatje hierboven zie je ook twee kledingstukken die ik gewoon moet hebben. Maar buiten dat wil ik ook heel graag een eigen kledinglijn. Lijkt me echt super!

Oké, dit was het dan alweer. Ik heb het expres klein gehouden, dan denk je meer na over wat je echt wilt en zet je niet zomaar wat neer. X

3 gedachten over “Mijn bucketlist

Geef een reactie

