Andrélon Care & Repair haarmasker

Hi there!

Vandaag schrijf ik weer eens een review. Dit keer over een haarproduct dat ik de laatste tijd regelmatig heb gebruikt. Het ‘Andrélon Care & Repair iedere dag 1 minuut masker’. Ik had de laatste tijd wat last van droog haar tot ik ineens dit haarmasker tegenkwam bij de spullen van mijn moeder, hèhè sorry mum. Nou ja, in ieder geval heeft het erg geholpen. Vandaar dus dit review.

IMG_5917  IMG_5919

Ik heb hier de verpakking van vijftig milliliter, maar hij is in allerlei verschillende soorten en maten verkrijgbaar. De verpakking ziet er gewoon uit zoals we van Andrélon producten gewend zijn. Zonder poespas en gedoe, maar gewoon netjes.

IMG_5915

Ingrediënten: AQUA, CETEARYL, ALCOHOL, DIMETHICONE, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, LACTIC ACID, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, GLYCERIN, PARFUM, DIPROPYLENE GLYCOL, PETROLATUM, PARAFFINUM, LIQUIDUM, PEG-180M, AMODIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, TREHALOSE, GLUCONOLACTONE, PEG-150, DISTEARATE, DMDM HYDANTION, DISODIUM EDTA, PEG-7 PROPYLHEPTYL ETHER, CETRIMONIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL.

Wat Andrélon zelf over dit masker zegt: ‘Andrélon Care & Repair 1 minuut masker biedt een intensieve verzorging die helpt droog en beschadigt haar in 1 minuut herstellen. Het resultaat is soepel vallend haar dat er gezond uitziet. Breng het masker na het wassen aan op vochtig haar. Laat het slechts 1 minuut inwerken en spoel daarna grondig uit. Tip: breng op lang haar het masker aan vanaf 5 cm van de haarwortel tot in de punten, daar waar het haar het meest beschadigd is.

Wat mij betreft komt Andrélon haar beloften prima na. Mijn haar is na het gebruiken van dit masker ongelooflijk zacht en het valt inderdaad heel soepel. Ik gebruikte dit masker twee keer in de week, dat resultaat was wat mij betreft al genoeg. Eigenlijk is het effect dus nog groter dan Andrélon belooft. De prijs vind ik ook heel goed te doen; de grootste verpakking, een pot van 250 ml, kost 4,99. Een tube van 180 ml kost 3,99. Prima prijsjes, wat mij betreft.

Ik kan dit masker echt aanraden voor mensen met (licht) beschadigd haar. Bij mij zag je na één keer gebruiken al heel veel resultaat. Fijn weekend! ❤

3 gedachten over “Andrélon Care & Repair haarmasker

Geef een reactie

