Mijn favoriete muziek van dit moment

Goodmorning Ladies and Gents!

Ik luister de afgelopen dagen heel veel nieuwe nummers; dat is iets wat ik niet heel vaak doe. Meestal luister ik juist oude nummers van bijvoorbeeld Bob Marley en The Beatles. Zo niet, dan luister ik naar Michael Bublé, Passenger en The Script. Ok, ik moet toegeven dat ik Adele vroeger non-stop heb gedraaid en dat ik ook redelijk vaak muziek van Avicii luister. Maar echt de nieuwste singles; dat doe ik niet vaak.

Allereerst: het nieuwe nummer van Adele. Waarschijnlijk kennen we hem inmiddels allemaal wel, maar ik vind het echt heel mooi. Het is zo typisch Adele. Ik ben echt benieuwd naar haar aankomende album.

De komende nummers zijn van het nieuwe album van Avicii, ‘Stories’. Ik vind het echt een goed album. Dit nummer is één van mijn favorieten.

Ook deze staat hoog op mijn lijstje. Deze is net weer even wat anders.

Dit is echt een heerlijk nummer. Samen met ‘Somewhere in Stockholm’ is dit zeker een favoriet!

Deze is echt heel anders. Je moet ervan houden; ik vind ‘m wel stoer.

Geen Avicii dit keer, maar een totaal ander genre. Ik kende deze muziek helemaal niet. Wat een mooi liedje; heel simpel en daarom misschien wel zo mooi.

Nadat we ‘What do You mean?’ inmiddels alweer een beetje zat zijn, komt J.B. met dit nummer. Ik houd van zijn nieuwe gevoelige, maar toch vrolijke muziek. You go, boy.

Liefde voor dit nummer. Meer zeg ik er niet over.

Ook dit nummer van Sigala is weer lekker vrolijk. Love it!

Wat een geweldig nummer! Een heerlijk positieve tekst en clip en daar houd ik van. Op de één of andere manier word ik echt vrolijk als ik naar dit nummer luister.

Ok, dit waren wat meer nummers dan ik had verwacht. Misschien is het een idee om dit vaker te doen? Laat jouw favoriete nummers eens achter in de comments, ik ben benieuwd!

Hartjes! ❤

2 gedachten over “Mijn favoriete muziek van dit moment

Geef een reactie

