My life in pictures #1

IMG_5539  IMG_5609

Hey all!

Dit is de eerste keer dat ik een plog schrijf. Ik hoop dat het wat wordt. Ik heb deze week vakantie dus was het een heerlijk ontspannen weekje voor mij. Have fun!

IMG_5719  IMG_5509

Ik gebruikte deze ‘Fortune Oil’ van Rituals… voor het eerst en I love it! Echt zo’n typisch herfstproduct. (Meer hierover in het Rituals… review van gisteren) Ook deed ik dit maskertje op van Freeman, superlekker!

IMG_5697  IMG_5703

Ik bestelde ongeveer zes weken geleden twee beanies met een quote van Mean Girls. Lang gewacht, maar daar zijn ze dan eindelijk… Helemaal uit China.

IMG_5733 IMG_5734

Dinsdag was ik de hele dag bij een vriendin. Natuurlijk moesten we even op de foto met de beanies. 🙂

miss-potter-poster-0  MeanGirlsSoundtrack

De films die ik de afgelopen week keek. ‘Miss Potter’ was een hele mooie film, die zag ik voor het eerst. ‘Mean Girls’ is het ultieme dramaverhaal dat we denk ik allemaal wel kennen.

adele-hello-25-nouvel-album-nouveau-single

Adele kwam met haar nieuwe single ‘Hello’. Good job!

IMG_5729

Wijsheden op het toilet. 🙂

IMG_5727  IMG_5732

Een heerlijk vooruitzicht en voor nu warme chocomel met marshmallows, dat is pure liefde.

Dit was het dan voor deze keer. Ik ga proberen dit vaker te doen. Nog een fijne week!

Hartjes!

10 gedachten over “My life in pictures #1

Geef een reactie

