Rituals… review

 IMG_5709  IMG_5708

Hi guys!

Dit keer heb ik een review voor jullie. Ik kreeg van mijn ouders een bodycream van Rituals… uit Amsterdam. Het is een cadeautje dus ik weet niet hoe duur de crème is, als je interesse hebt kun je dat nakijken in de winkel of op de webshop. 🙂 Het is de crème ‘Magic Touch Cherry Blossom & Rice Milk’.

IMG_5713

Hier staat: ‘Ultraverzorgende, luchtige bodycream: rijke, romige bodycream voedt de huid. Door de speciale technologie kan de luchtige crème heel makkelijk op de huid worden aangebracht.’ Wat mij betreft komt Rituals… haar beloftes weer perfect na. De crème is heel zacht en trekt heel snel in. Ik testte hem na het douchen en ik merkte, nadat het ingetrokken was, meteen verschil. Je krijgt er een zacht, gevoed huidje voor terug.

IMG_5715

De crème heeft een hele zachte, licht zoete geur. Je blijft hem heel lang ruiken en dat is natuurlijk een pluspunt want dat is niet altijd zo. Het is een hele zachte substantie, maar niet te vloeibaar. Vaak zie je bij dit soort crèmes dat het de huid heel vet achterlaat, dat doet deze niet. Het product is verkrijgbaar in deze 200 ml. pot en in 100 ml. De verpakking heeft een mooie, rustige uitstraling zoals we van Rituals… gewend zijn.

IMG_5719  IMG_5721

Er zat, zoals meestal bij Rituals…, een tester bij. Dit is de ‘Fortune Oil Sweet Orange & Cedar Wood’ een shower oil die belooft je huid te verzorgen. Ik ga dit product niet uitgebreid reviewen want ik heb hem nog niet gebruikt. Het is een vloeibare, oranje olie. Je ruikt de zoetige sinaasappel heel goed en er zit een nootachtig tintje aan. Echt een typische herfstgeur. Heel erg lekker!

Beide producten (voor zover ik dat van de shower oil kan zeggen) zijn super lekker en heel erg fijn in gebruik! Rituals… is zoals altijd weer een feestje opzich! Ik keek net even op de webshop en de bodycream is momenteel wegens succes niet te bestellen. Mocht je interesse hebben: ga dan even naar een winkel (dat is geen straf, want de winkels zijn net paradijsjes) of heb even geduld.

Dit was het dan alweer! Mocht je interesse hebben voor de crème, klik dan hier.

Liefs!

9 gedachten over “Rituals… review

  1. Toevallig heb ik gister in Utrecht de rode variant v/d body cream gekocht! en inderdaad, na 1 keer gebruiken voelde ik al gelijk verschil! leuke revieuw 💖
    kusjess

    Like

  2. Jaaaaaah superlekker is deze creme. Ik gebruik alle witte producten van Rituals. Die vind ik echt het allerlekkerst ruiken. De bodycreme maakt je huid inderdaad heerlijk zacht!

    Veel liefs,

    Like

Geef een reactie

