De ‘gewoon niet’ tag

Hi guys!

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen op YouTube en elke keer heb ik me kapot gelachen om de hilarische antwoorden. Hier dus de ‘gewoon niet’ tag.

Muziek:

Tja, daar kan ik vrij kort over zijn. Hardcore (hardstyle en alles wat daarbij hoort dus ook), echte jazzmuziek (en dan bedoel ik zoals Louis Armstrong het vaak doet) en ook klassieke muziek staat niet zo hoog op mijn lijstje.

Eten:

Dingen als kaas, gekookt ei en melk vind ik echt niet lekker. Ik kan me ook heel erg ergeren als mensen bijvoorbeeld salami of Dorito’s hebben gegeten, dat doe ik zelf dus ook niet vaak.

Zoetigheid:

Witte chocolade!

Kleding:

Dingen die echt niet kunnen bij elkaar. Zoals een oversized sweater op een plofbroek, dat wordt de hele boel nogal slonzig.

Geuren:

Ai, dit is best een moeilijke. Het eerste dat in me opkomt is kokos, maar eigenlijk best lekker zo af en toe. Dan ga ik toch voor van die hele zoete geuren en dan bedoel ik zo zoet dat je er gewoon misselijk van wordt…

Seizoenen:

Ook deze vind ik heel moeilijk, er is niet echt een seizoen waar ik niet van houd. Ik denk dat de zomer dan toch het minst favoriet is…

YouTube:

Het lijkt me, nu ik erover nadenk, heel erg leuk om video’s te maken, maar daar wacht ik nog even mee. Ik houd niet zo van die kanalen waar (meestal mannen) tien minuten flauwe grappen zitten te maken, sorry dat is niet helemaal mijn ding.

McDonalds:

De kaas! Ik heb het nooit op, dat gaat ook niet gebeuren, want ik lust geen kaas. Maar als ik dat even terzijde laat dan krijg ik nou ook niet echt trek van zo’n plasticachtig knalgeel laagje op je hamburger.

Personen:

Hm… Moet ik hieraan beginnen. Ik kan een hele lijst gaan opnoemen, ik erger me nogal snel aan mensen. Als ik dan toch iets moest kiezen dan zou ik zeggen dat ik echt een hekel heb aan van die egoïstische mensen. Van die mensen die altijd te laat zijn, die voordringen in de rij, die je niet bedanken als je iets voor ze doet (ookal is het nog zo klein) vul het zelf maar aan.

Bekende personen:

Ik heb het niet zo op Messi. Ik weet eigenlijk niet waarom…

Party:

Tja, hier durf ik geen antwoord op te geven. Alles heeft zo zijn positieve en negatieve kanten. Ik moet wel zeggen dat die dance festivals, waarbij er elk jaar doden vallen door de XTC, mij totaal niet trekken.

Ouders:

Mijn ouders zijn schatten. Is het nu de bedoeling dat ik negatieve dingen over hen neer ga zetten op mijn blog? Dat vind ik dus echt ‘gewoon niet’! 🙂

Ok, dan was dit de tag alweer. Het was niet zo positief; maar ach, dat mag ook weleens toch? Fijne week allemaal!

Liefs!

8 gedachten over “De ‘gewoon niet’ tag

  1. leuk mops! 😍 alleen volgens mij heb je 2 keer ‘geuren’ in je artikel staan, en onder de 2e ‘geuren’ gaat het over seizoenen 😋 maar verder wel een heeel leuk artikel! ❤️
    hartjes

    Like

Geef een reactie

