50 facts about me

Hey everybody,

Het duurde even maar hier is weer een nieuwe post. Het leek me leuk om een artikel te maken die afgeleid is uit de ’50 facts about me’ tag, alleen is deze niet op video. Ik zal dus vijftig random feitjes over mezelf vertellen, ik hoop dat jullie me zo een beetje beter leren kennen.

IMG_5416

  1. Mijn meest gedragen schoenen zijn All Stars. Ik heb drie paar Chucks, een bordeauxrood stel, een paar oude afgetrapte donkerblauwe en (die je hierboven ziet) witte, die ik roze gespoten heb met graffiti.
  2. Mijn favoriete liedje van dit moment is ‘Take Your Time’ van Sam Hunt. Ik heb hem nu op replay staan… Dit. Is. Zo. Mooi.
  3. Mijn muzieksmaak is echt heel erg breed. Ik luister nu vooral reggae, maar er is maar weinig wat ik helemaal niks vind. Dingen als hardcore vind ik over het algemeen niks en klassiek is wat te rustig voor mij. 🙂
  4. Ik jank ontzettend snel bij films.
  5. Ik ben en blijf een stadsmeisje. Doe mij maar winkels en heel veel verschillende mensen.
  6. Ik heb een hele grote Bob Marley poster in mijn kamer, sorry, ik ben fan.
  7. Als mensen van die typische dingen zeggen over bijvoorbeeld One Direction of Justin Bieber kun je mij echt boos maken, je kent ze niet eens…
  8. Ik ben een trouwe Feyenoord fan, daarmee klaar.
  9. Ik lig vaak helemaal dubbel op de meest onhandige momenten.
  10. Ik ben behoorlijk ijdel, ik vind het echt niet fijn om vies te worden.
tumblr_lseh4575s21qi23vmo1_500_large
11. De meeste mensen zouden misschien zeggen dat ze het meeste van de zomer houden, maar die is bij mij denk ik het minst favoriet.
12. Ik heb lang, midden blond haar. 🙂
13. Ik heb een broertje en zusje.
14. Mijn favoriete voetballer is, echt boven iedereen, tatata… Dirk Kuyt.
15. Ik erger me te snel aan mensen. Ik kan niet tegen mensen die altijd alles aan anderen verwijten, die over hun ‘beste vriendin’ staan te praten alsof het een stuk stront is (sorry, ik kan het niet anders zeggen) en in hun gezicht zeggen ‘Ah, schatje, ik hou zooooveel van je!’ Dan gaaf ik je het liefst een klap in je gezicht. Ok, ik ga hierover ophouden.
16. Ik ben heel erg eigenwijs.
17. Ik heb een hekel aan sporten.
18. Ik zou heel graag mooi kunnen zingen of dansen of zoiets.
19. Ik houd heel erg van Disney.
20. Ik heb groene ogen.
d50b49435b33dc7bc9a3170da28fabe7
21. Mijn laatst gelezen boek is ‘The Look’ van Sophia Bennet, aanradertje.
22. Teske, Jiami en Cynthia zijn mijn grootste voorbeelden.
23. Mijn favoriete thee van dit moment is ‘Herfst Storm’ van Pickwick.
24. Ik houd heel erg van Starbucks. Pure liefde.
25. Ik heb heel veel respect voor Demi Lovato.
26. Channing Tatum, Tom Cruise en Zac Efron zijn mijn favoriete acteurs.
27. Van de actrices zijn Lindsey Lohan en Romy Schneider (jammer dat ze overleden is, maar goed) toch echt favoriet.
28. Op dit moment kijk ik op YouTube van Step Up.
29. Ik lag me helemaal strak om the Tonight Show met Tom Cruise.
30. Ok, ik heb besloten dat ik het hierbij laat. Sorry, sorry, maar ik hoop dat jullie mij zo een beetje beter hebben leren kennen.
Hartjes!
9 gedachten over “50 facts about me

  1. Leuke blog weer!!!!

    Voor mij trouwens ook nr 4, 5, 9, 10, 12, 15, 16, 17, 18, 19, 24 en 26 Romy Sneyder vooral Sissi. Mijn hele fam trouwens: Mijn nichtje is er zelfs naar vernoemd. Ze heet Danielle Romy van Dijk :-)! Hahaha 😋😘💕

    Like

Geef een reactie

