Herfst inspiratie

Ik zei het eerder al; ik houd van de herfst. Ik houd van de gezelligheid, ik houd van de herfstkleuren, ik houd van de trends, ik vind zelfs de regen fijn. Voor mij is er niks fijner dan kletsnat thuiskomen en een comfi outfit aantrekken, thee drinken en even helemaal niks doen. Dat er mensen zijn die er niet zo over denken kan ik me bijna niet voorstellen. Maar misschien is deze blog juist wel voor die mensen…

In dit artikel laat ik gewoon wat random dingen zien die mij inspireren in de herfst of dingen die ik fijn vind aan de herfst.

IMG_5484

IMG_5489

Als eerste deze producten, beiden van Kruidvat.

Op de eerste foto een parfum van the Master Perfumer, in de geur ‘Jasmine Blush’. De geur bestaat uit jasmijn, roos en amber. Superlekker! Dit is een vijftien milliliter verpakking, voor 3,49. (Alleen te koop bij Kruidvat)

Dan op de tweede foto een lipliner van Essence, voor 0,99. Deze is in kleur 06 ‘Satin Mauve’.

IMG_5493

IMG_5491

Herfst betekent… Thee, thee en nog eens thee, gewoon liters thee. En die thee moet je natuurlijk ook uit een mooie mok drinken.

Deze zijn allebei niet makkelijk verkrijgbaar want van de eerste weet ik niet waar ze vandaan komen en die daaronder komt uit de M&M store in Londen… Maar dit is gewoon even ter inspiratie.

herfst-600x398

Ik vraag me dus af hoe je hier niet van kunt houden…

herfst2-600x399

Of hiervan…

fall-fashion-fix

Ik houd van die kleuren… Donkergroen, bordeauxrood, kom maar op!

timberlands-hakken-14138380958a9717755da189a8d381357

Doe mij die maar… Ik vind ze zoooo mooi!

Brownie-in-a-Cup-by-No-2-Pencil

Dan nog even dit… Appeltaart mag natuurlijk ook! Met hot chocolate en marshmallows. Pure liefde.

Ik had dit artikel nog véél langer kunnen en willen maken, maar aangezien jullie dan gek zouden worden heb ik dat niet gedaan. Hopelijk hebben degenen die niet zo van de herfst houden er toch een beetje zin in gekregen. Als je deze week nou natgeregend thuiskomt ga dan gewoon onder een dekentje de nieuwe speelfilm ‘Cinderella’ kijken, dat is sowieso een oppepper!

Fijne week allemaal! Hartjes!

 <a href=”http://Follow my blog with Bloglovin“>

11 gedachten over “Herfst inspiratie

  1. Ik krijg heel veel trek in lekkere herfstthee uit mijn nieuwe beker van Pools aardewerk. En dan de kaarsjes aan, mooi boek erbij, dan kan mijn dag niet meer stuk.

    Like

  2. Ooooooo en de nieuwe film van Cinderella heb ik ook. Die bewaar ik voor een middag dat Danielle komt en gaan we hem samen kijken. Lijkt me zo’n leuke film!! Heb jij hem al gezien? 💕💕💕

    Like

Geef een reactie

