Genomineerd voor de Liebster Award!

Yeah! Ik ben genomineerd voor de Liebster Award… Echt supertof! Héél erg bedankt lieve Denkgedachten!

Oké, als ik heel eerlijk ben wist ik niet eens wat de Liebster Award überhaupt was, totdat ik het artikel op Denkgedachten las. Daar stond ineens mijn naam, of nou ja eigenlijk die van mijn blog natuurlijk tussen, tussen… Wow wat?!

Voor de mensen die niet weten wat dit inhoud, zoals ik dus, zal ik even uitleggen hoe het werkt:

Ik ben dus genomineerd door Denkgedachten. Zij beantwoordt elf vragen die de blogger die haar genomineerd heeft heeft bedacht. Nu ben ik genomineerd en moet ik dus de vragen die zij voor mij bedacht heeft beantwoorden. Dan nomineer ik elf andere bloggers en bedenk ik daar elf vragen voor. Maar nu genoeg hierover en door naar de vragen…

  1. Welke vijf woorden typeren jou het meest? (ja, ja meer uitleg mag zeker)
Gevoelig, sociaal, ongeduldig :), aanwezig (uhum…) en creatief denk ik. Dit is serieus nog best moeilijk… Ik ben heel erg gevoelig voor meningen van anderen en als bijvoorbeeld vriendinnen niet lekker in hun vel zitten, kan dat mij zo raken dat ik er ongelooflijk mee kan zitten. Ik denk dat mij dat ook wel tot een sociaal persoon maakt. Daarbij maak ik makkelijk contact met anderen. Ik kan ontzettend ongeduldig zijn… Er schiet me nu even geen voorbeeld te binnen, maar geloof me, het zijn er genoeg. Ook ben ik in een vertrouwde omgeving heel erg aanwezig, in tegenstelling tot andere familieleden kan ik ontzettend druk zijn. Als laatste denk ik dat creatief ook wel iets is dat mij typeert, vaak zie ik dat zelf niet maar hoor ik van anderen dat ze me heel creatief vinden.
   2. Wanneer en waarom ben je met bloggen begonnen?
Nu ongeveer wat langer dan een maand geleden is het dan echt van start gegaan. Ik wilde al een poosje een eigen blog, maar het kwam er steeds niet van. Ik heb altijd al van schrijven gehouden en ik kon genoeg bedenken om over te schrijven, dus dat is eigenlijk de reden waarom ik dit stukje web ben begonnen. (Ja, ik weet het, niet zo spectaculair dit…)
   3. Waar haal jij je (blog)inspiratie?
Ehm… die is ook best lastig. Eigenlijk van overal en nergens! Ik heb andere bloggers die me heel erg inspireren zoals: Teske, van teske.nl en Jiami, van jiami.nl en zo kan ik nog wel even doorgaan.
   4. Wat is het mooiste compliment dat je ooit hebt gekregen?
Nou ja, eigenlijk is elk compliment heel erg mooi… Als je iets liefs zegt over een ander dat je echt meent is dat toch supertof?! Laatst kreeg ik van Denkgedachten een super lieve comment onder mijn About Me pagina, daar begon ik toch echt wel even van te shinen!
   5. Waar word je gelukkig van/wat maakt je droevig?
Lieve vriendinnen, leuke complimentjes, koffie, mooie wolken, taart, nieuwe aankopen, sneeuw/of het zonnetje, een mooie blog, een inspirerend tijdschrift, lekker eten, een mooie film of een goed boek… Daarmee maak je me echt helemaal blij. Ik word droevig van (over het algemeen) het nieuws, alle ellende in de wereld, ruzies, dat soort dingen die de meeste mensen wel droevig maken…
   6. Wat staat er zoal op je bucketlist?
Ik besef me ineens dat er een paar maanden geleden nog stond: ‘een eigen blog’, die is er gewoon gekomen, wow! Verder staan er dingen als jetskiën, kitesurfen, parachutespringen, naar een concert van One Direction (alleen ben ik bang dat die er niet meer gaat komen :(), met een camper Canada rondtrekken en nog heel veel meer van dat soort dingen…
   7. Welk(e) boek(en) zou iedereen gelezen moeten hebben?
Hm… dat zijn er veel! Bij ‘Charlotte’ van Kathleen Weise kan ik heerlijk wegzijmelen, maar dan moet je van lovestories en mooie jurken houden. Een paar dagen gelezen heb ik ‘De jongen in de gestreepte pyjama’ gelezen op aanraden van mijn vader. Het boek is van John Boyne en hij schrijft op een hele kinderlijke manier die het verhaal heel confronterend en begrijpelijk maakt. Het gaat over een Joods jongetje in een concentratie kamp en een Duits jongetje met een vader die voor Hitler werkt, die elkaar met een hek ertussen ontmoeten… Omdat ze allebei negen zijn hebben ze geen idee wat er speelt. Dit boek is echt een aanrader!
   8. Wat wil je later worden als je groot bent?
Hihi, ik heb nog geen idee… In ieder geval iets met schrijven!
   9. Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit?
Met zoveel mogelijk vrienden naar een warm land, het maakt me niet zo uit welke dat dan moet zijn, in een grote villa met zwembad, sauna, etc.
   10. Met welk dier ben je het beste te vergelijken?
Als ik kon kiezen zou ik een vogel zijn, ik wil kunnen vliegen. Ik zou serieus niet weten met welk dier ik te vergelijken ben!
   11. Als jij kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan…?
Toverde ik mezelf vleugels op m’n rug…
IMG_5462
Dan mag ik nu zelf elf snoepjes uitdelen, wat betekent dat ik andere bloggers ga nomineren, jeeej!

AA Beautyaddicts 

Natasja’s Lifestyle

Wildcard

Jessica’s Thing

Lekkerhappen

Sportive Vibe Style

Creabealounge

Mieksmusts

Bloginfinity

Lifestyle Isabelle

Life of Beauties

IMG_5443

En dan nu de elf, door mij bedachte, vragen die de genomineerde bloggers mogen beantwoorden:

  1. Als je een beroemdheid was, wie zou dat dan zijn?
  2. Welke muziek heb jij meestal aan als je een artikel aan het schrijven bent?
  3. Stel je kreeg één minuut gratis shoppen in de supermarkt, waar zou je dan als eerste heen rennen?
  4. Koffie of thee?
  5. Hoe zou je ideale huwelijksaanzoek eruit zien en voor de mannen hoe pak jij dit aan?
  6. Wat is je favoriete dag van de week?
  7. Als er dit jaar één ding gebeurt is, dat heel speciaal voor je is, wat zou dat dan zijn?
  8. Favoriete film?
  9. Waar kan je je ongelooflijk aan irriteren?
  10. Huil je snel tijdens films?
  11. Waar ben je bang voor?
Dit was het dan, hij is een stuk langer geworden dan ik gedacht had want ik zit tegen de duizend woorden aan… Ooops! Maar ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je nu iets meer van mij weet.
Love! xo
13 gedachten over “Genomineerd voor de Liebster Award!

Geef een reactie

