Favorieten afgelopen zomer…

Hi guys,

We moeten ons er inmiddels echt aan gaan geloven dat de herfst in aantocht is…De dagen worden alweer zichtbaar korter, de temperatuur is behoorlijk gezakt en de afgelopen dagen heeft het behoorlijk veel geregend. Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg want ik hou heel erg veel van de gezelligheid binnen als het buiten met bakken uit de hemel komt zetten. Ook vind ik de herfstkleuren altijd helemaal geweldig, zowel van de bomen als van de kleuren van de herfstcollecties… Kom maar op met dat bordeauxrood en donkergroen! In dit artikel laat ik jullie mijn favorieten van de afgelopen zomer zien en zal ik ook wat producten showen waarvan ik verwacht dat ze het in het aankomende seizoen ook wel goed zullen doen.

IMG_5365 IMG_5367

Ten eerste deze top met Bob Marley die ik kocht in de Primark in Londen, ik geloof dat het shirtje rond de acht euro kostte: ik weet niet meer precies hoeveel het was. // Dan ook van dezelfde Primark dit kettinkje (die helaas een paar dagen terug gesneuveld is) en een ringenset waarvan je er twee op de rechterfoto kunt zien (er zitten er drie in). Ook hiervan weet ik de prijs niet precies.

IMG_5095 IMG_5097 IMG_5103

Dan deze make-upproducten die ik alle drie kocht bij Kruitvat. Als eerste deze lipstick van Essence in de kleur ‘Glamour Queen’ (nummer 31), deze kocht ik in de aanbieding dus zal hij denk ik uit het assortiment zijn. // Dan de blush, ook van Essence, in de kleur ‘Pinky Flow’ (nummer 20). Voor deze blush geldt hetzelfde als voor de lipstick, ik kocht ze beide in Nijmegen. // Dan de ‘Catrice 3 in 1 Colour Care Correct Skin Tone Adapting Make-up’ (wojoo, da’s een hele mond vol) dit product vind ik het fijnst van alle drie. Het is een foundation die zich belooft aan te passen aan je huidskleur, het matte achterlaat en je huis verzorgt. Wat mij betreft houd ie zich daar aan! Hij kost 6,99.

IMG_5381 IMG_5386

Dan deze sneakers die ik voor het eerst zag in Alkmaar bij de Van Haren en waar ik toen al helemaal verliefd op was, toen paste ik ze in Van Haren Kronenburg, waarna ik ze op de website niet kon vinden en ik vol goede moed, in de hoop dat ze er toch nog waren, de volgende dag waar naar Kronenbrug ging en ze daar gelukkig nog stonden. Ze zijn van Victory en waren nu in de aanbieding voor 29,95 (normaal zijn ze 39,95).

IMG_5398

Dan dit lakje die ik kreeg van een lieve vriendin in Groningen (special thanks to Judith, die ook steeds trouw in de reacties te vinden is). Het is een felrode kleur van Rimmel die verbazingwekkend snel droogt, heel fijn!

IMG_5395

Dit schattige zeepje nam een vriendin mee uit Kroatië, in vanillegeur, superlekker en hij zit er heel leuk uit!

IMG_5391 IMG_5406

Dan zijn dit als laatste de artikelen voor het komende seizoen. Ten eerste deze gestreepte trui van the Stone (Vero Moda, Only en nog wat andere merken in één winkel, superleuk!) // Dan deze broek die ik kocht bij de Steps in Alkmaar. Van beiden artikelen weet ik de prijs ook niet maar, ja ik weet het, shame on me.

Dit waren mijn favorieten van deze zomer, het waren er aardig wat en dat had ik van tevoren niet echt verwacht. Maar ik heb van alle artikelen heel veel plezier gehad! Liefs!

13 gedachten over “Favorieten afgelopen zomer…

  1. Wat een mooie favorieten!! Het rokje wat je aan hebt bij je Bob Marley top, vind ik ook helemaal super!! Heel leuk dat het nagelakje zo’n succes is. Ik vond de bloemetjes 🌺🌺🌺 erop zo leuk staan op het flesje!

    💋💋💋

    Like

Geef een reactie

