Back to school…

Oké, ik weet het… Voor de meesten onder ons is het nieuwe schooljaar al lang weer begonnen, maar ik begin morgen pas.

In plaats dat ik dit jaar weer verder ga op havo/vwo ga ik, omdat het niet zo lekker liep, dit jaar naar havo. Gelukkig blijf ik in de klas waar ik nu in zit.

GetAttachment GetAttachment2PVGLSOA

Ik heb mijn boeken gekaft, al mijn schoolspullen zijn binnen, ik ben er klaar voor. Toch begin ik altijd met een knoop in m’n maag aan een nieuw schooljaar, ieder jaar weer ben ik kapot zenuwachtig en loop ik er vreselijk tegen aan te hikken. Het relaxte vakantieleventje zeggen we ineens gedag, niet meer om half tien opstaan maar weer gewoon om half zeven. Niet elke dag je vrienden over de vloer, maar ze tegenkomen op school… Dat is toch even wat anders. Kortom… Het gewone leventje gaat weer van start. Of ik dat leuk vind? In eerste instantie niet, maar ergens is het ook wel lekker. Gewoon weer dat ritme oppakken en met je vriendinnen gezellig kletsen tijdens de les.

GetAttachment GetAttachment

Dit jaar heb ik een onwijs toffe vakantie gehad! De eerste week ging ik een aantal dagen mijn oom en nichtje naar Londen… Wauw, wat een stad! Verder vlogen de weken voorbij met gezellige familie en vrienden om me heen. Omdat al mijn familie nog in Zoetermeer woont, zat ik daar dus ook heel veel… Heerlijk, zo’n stad. Ook ging ik naar het Food & Soul Festival daar, waar jullie binnenkort nog een artikel over zullen zien verschijnen.

Als we het er dan over hebben dat het gewone leventje weer gaat beginnen, betekent dat ook dat ik het weer druk ga krijgen met school en huiswerk. Ik ben van plan om sowieso één keer per week een blog online te zetten, dat wordt aangepast aan het rooster. Dit gaat wel op vaste dagen gebeuren, maar ik weet nog niet zeker wanneer dat precies zal zijn. Dat zal ik laten weten in één van de aankomende artikelen.

naamloos

Allemaal heel veel succes in dit nieuwe schooljaar! Liefs!

11 gedachten over “Back to school…

  1. Al mn familie woont NOG??? in zoetermeer. Is dit een hint dat we met zn alle bij jullie in durp moeten komen wonen. Wel handig heb ik vast een goede oppas voor sofie en de baby! Hihi

    Like

Geef een reactie

