Chef’Special

Hey allemaal!

Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie, dit keer is het een muziekblog.

Iedereen kent het liedje ‘In Your Arms’ wel, tenminste dat verwacht ik. Het is een liedje dat de laatste tijd veel is langsgekomen en terecht; ik vind het een hele leuke tekst, het is gezongen door een aparte maar echt hele mooie stem en muzikaal klinkt het goed. Omdat ik ‘In Your Arms’ heel leuk vond ben ik verder gaan kijken naar de band die het heeft gemaakt. En wow, ze hebben nog veel meer van dat soort aanstekelijke liedjes! Ik wil vandaag dan maar mijn favoriete nummers van Chef’Special met jullie delen.

Nog even over de band zelf… Het is een Nederlandse groep, met vijf leden, uit Haarlem. Ze hebben niet één bepaalde stijl, maar een combinatie van allemaal verschillende genres, het is een mixje van funk, rap, pop, rock en een beetje reggae en ska. De band bestaat uit de leadzanger Joshua Nolet, een drummer Wouter Prudon, een toetsenist Wouter Heeren, een gitarist Guido Joseph en als laatste een bassist Jan Derks.

Dan nu mijn favoriete nummers van Chef’Special:

Birds

Ik vind dit echt een onwijs mooi liedje! Het is heel relaxte muziek en heel rustig gezongen.

Still don’t know

Dit liedje is qua muziek weer een beetje hetzelfde als de vorige, maar dan net wat drukker. Dit is een heel vrolijk en aanstekelijk nummer.

On Shoulders

Deze is muzikaal weer wat anders, maar ook heel relaxed. Ik vind deze echt heel er mooi! Ik denk dat ik dit liedje sowieso één van de leukste vind!

Scribblin

Dit liedje lijkt muzikaal weer op de eerste twee, maar toch is het weer wat anders. Deze vind ik erg leuk gezongen!

Peculiar

Dit is totaal iets anders! Dit is een veel drukker liedje en heel erg vrolijk en aanstekelijk. Deze staat ook hoog in mijn lijstje! Pas op; na het horen van dit nummer ben ik de hele dag ‘Woooohooow, wooohooow, wohoow’ aan het zingen…

Airplaying

Dit is ook weer een wat drukker nummer! Deze vind ik ook erg leuk, alleen vind ik persoonlijk ‘Peculiar’ nog wat leuker.

Stick Around

Dan sluit ik het af met weer een rustig nummer. Ook deze vind ik heel erg mooi, het is echt weer muzikaal wat anders dan de eerste nummers, maar weer o zo mooi!

Dan was dit mijn artikel over Chef’Special. Ik was heel verrast toen ik verder ging kijken en ik ben blij dat ik dat heb gedaan want ik vind het onwijs leuke muziek! Ik hoop dat jullie Chef’Special net als ik wat vaker aan gaan zetten!

Love, Joëlle

2 gedachten over “Chef’Special

Geef een reactie

